صادرات ساندویچ پانل

آنچه در این مقاله می خوانید:

صادرات ساندویچ پانل علاوه‌‍ بر اینکه باعث می‌شود نیاز مشتریان پانل‌بارون در خارج از ایران رفع شود، به بهبود وضعیت ارزی مملکت کمک می‌کند. شرکت‌های بزرگ ایرانی در کشورهای عراق، کویت، ترکمنستان و… نمایندگی دارند یا اینکه ساندویچ پانل کلین روم، دیواری، سردخانه یا سقفی خود را به این کشورها صادر می‌کنند. قبل از اینکه شما اطلاعات بیشتری در مورد صادر کردن ساندویچ پانل سردخانه یا دیگر مدل‌ها به خارج از ایران به‌دست بیاورید، باید در مورد مدل ارسال این پنل‌‌ها به خارج از ایران به صورت مقرون‌به‌صرفه اطلاعات کسب کنید.

آشنایی با قوانین و مقررات صادرات ساندویچ پانل

شرکت‌های صادرکننده ساندویچ‌پانل در مرحله اول نمونه‌ای از محصولات را به درخواست‌دهنده ارسال می‌کند و پس از ارسال تایید درخواست‌دهنده، پنل‌ساندویچی ساخته شده به خارج از ایران صادر می‌شود. در این مطلب ما می‌خواهیم اطلاعات بیشتری در خصوص صادرات ساندویچ پانل به خارج از ایران در اختیار شما قرار دهیم؛ پس اگر شما یکی از خریدارانی هستید که نگران کلاه‌برداران هستید، باید در این مطلب همراه پانل بارون تولید کننده انواع ساندویچ پانل باشید.

۷ مورد از انواع ساندویچ پانل صادراتی

 

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت جنس ورق و فوم عایق میانی، برندسازنده
انواع پانل های صادارتی دیواری، سقفی، کلین روم، سردخانه، سوله و …
نحوه صادارت سنجش کیفیت، تاییدیه های اداری، کسب مجوز صادرات محصول و عقد قرارداد
میزان استقبال از خرید پانل در کشور های دیگربسیار زیاد

صادرات ساندویچ پانل به خارج از ایران

صادرات پانل های ساختمانی ایران به کشورهای خارج از ایران
صادرات ساندویچ پانل به کشورهای خارج از ایران(پانل بارون)

به‌دلیل اینکه این پنل‌های ساندویچی یکی از بخش‌های مهم مصالح‌ساختمانی است، در تمام جهان از آن استفاده می‌شود.پانل‌های ساندویچی کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی، بناهای پیش‌ساخته، کانکس، سوله و… دارد و به دلیل اینکه این پانل‌ها سبک و مقاوم است، جز محصولات پر درخواست در ایران و خارج از ایران است. پانل بارون این پانل‌ها را در 4 دسته ساندویچ پانل دیواری، سقفی، کلین روم و سردخانه تولید می‌کند و تمام این دسته‌ها به صورت قانونی به خارج از ایران صادر می‌شود.

سفارش انواع محصولات شرکت پانل بارن

برای استعلام قیمت و مشاوره تخصصی پیش از خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

محصولات پانل بارون

کیفیت ساندویچ پانل‌های صادراتی

ساندویچ پانل‌هایی که به خارج از ایران صادر می‌شود، مانند پنل‌هایی هستند که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پانل‌ها از چندین لایه تشکیل می‌شود. شرکت‌های ایرانی برای اینکه بازار جهانی را از دست ندهند، مجبور هستند کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند و با وجود اینکه محصولات پانل‌بارون باکیفیت هستند، اما تیم ما تلاش می‌کند که هسته ساندویچ پانل، ورق ساندویچ پانل و فوم ساندویچ پانل که به خارج صادر می‌کند هم بسیار باکیفیت باشد.
برای اینکه ما محصولات با کیفیتی به خارج صادر کنیم، باید مواد اولیه این‌لایه‌ها مرغوب باشد و طبق استانداردهای روز تولید می‌شود. اگر شما می‌خواهید صادر کننده ساندویچ پانل به خارج از ایران باشید و به دنبال یک شرکت معتبر هستید، باید در خصوص کیفیت جنس و ساختار پانل‌هایی که ساخته می‌شود مطمئن شوید و برای اینکه از محصولات ما مطمئن شوید، ما نمونه محصولاتی که ساخته‌ایم را به شما ارسال می‌کنیم.

نحوه صادرات ساندویچ پانل

ارسال ساندویچ پانل به کشور های خارج از ایران چگونه است؟
شرایط صادرات ساندویچ پانل چیست؟

محصولات ساندویچ پانل هم مانند دیگر کالاها طبق قواعد و مراحل خاصی به خارج از ایران صادر می‌شود و پروسه آن بسیار زمان بر است. برای اینکه شما بتوانید ساندویچ‌پانل‌های پانل بارون را به خارج صادر کنید، باید به موارد زیر دقت کنید:

  1. قبل از صادرکردن ساندویچ پانل سقفی، دیواری و…، کیفیت آن توسط سازمان‌های نظارتی باید بررسی و تایید شود
  2. بعد از دریافت تایید، باید روال اداری در ارگان‌های مربوط طی شود و مجوز صادر یا صادرات ساندویچ پانل کسب کنید.
  3. بعد از کسب‌کردن مجوز، باید با شرکت‌های صادرکننده ساندویچ‌پانل وارد مذاکره شوید و به توافق برسید.
  4. بعد از توافق باید وضعیت بازار جهانی را بررسی کنید و یک گزینه مناسب را انتخاب و در خصوص خریداری کردن ساندویچ پانل سردخانه یا دیگر محصولات پانل بارون مذاکره کنید.
  5. پس از تایید شرکت مقصد و عقد قرارداد، شما می‌توانید محصولات پانل بارون را به خارج صادر کنید.
با رعایت این ۵ نکته می توانید در صادرات ساندویچ پانل موفق باشید.

تمایل بازارهای خارجی به خرید ساندویچ پانل ایرانی

در سال‌های گذشته شرکت‌های خارجی زیادی برای خرید ساندویچ پانل کلین روم، سردخانه، سقفی یا دیواری ایرانی اقدام کرده‌اند و ایران در این حوزه موفق عمل کرده است. خارجی‌ها به کیفیت بسیار اهمیت می‌دهند و خریدار محصولاتی هستند که در سطح استانداردهای روز تولید می‌شوند و شرکت‌های معتبر ایرانی در این بخش موفق عمل کرده‌اند.

انواع ساندویچ پانل صادراتی

انواع ساندویچ پانل صادراتی در پانل بارون
تنوع ساندویچ پانل های صادراتی در پانل بارون

ساندویچ‌پانل‌هایی که به خارج از ایران صادر می‌شود، در مدل‌های مختلفی مانند ساده، سقفی، دیواری، سردخانه‌ای، کلین رومی، ذوزنقه‌ای و… تولید می‌شود. بیشتر ساندویچ‌پانل‌هایی که از ایران به خارج صادر می‌شود، به شرح زیر هستند:

  • ساده؛
  • نر و مادگی دیواری؛
  • اتاق تمیز؛
  • قفل مخفی؛
  • دو رو نایلون دیواری؛
  • سقفی؛
  • و…

صادرات ساندویچ پانل دیواری

کلیه محصولات ساندویچ پانل دیواری پانل بارون با عرض استاندارد 1 متر و طول های مختلف 2 تا 14 متر به کشور های مختلف در سه طرح استاندارد، صاف و مینیاتوری صادر می شود و کاربران می توانند با امکانات اختیاری به خرید این محصول بپردازند.

اغلب این پانل ها دارای خاصیت نصب به صورت پیچ مخفی به سبب زیبایی بهتر هستند.

صادرات ساندویچ پانل سقفی

پانل های سقفی صادراتی توسط پانل بارون به صورت طرح های شادولاین، سفالی، آردواز فلزی در گام هایی 3 تایی و 5 تایی هستند. اغلب این پانل ها دارای عرض مفید 100 سانتیمتر و طولی بین 2 تا 14 متر است.

چگونه یک صادر کننده ساندویچ پانل باشیم؟

شرایط صادر کننده ساندویچ پانل چیست؟
شرایط صادر کننده ساندویچ پانل چیست؟

همانطور که در این مطلب مطالعه کرده‌اید، محصولاتی که به خارج صادر و در بازارجهانی استفاده می‌شود، باید کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد. اگر محصولات ما بی‌کیفیت باشد، مشتریان ما در بازار جهانی به دنبال پیدا کردن شرکت معتبر که محصولات باکیفیت تولید می‌کند می‌روند و به همین دلیل اعضای ما برای اینکه بازار جهانی را از دست ندهند، از محصولات مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنند.

 

قیمت ساندویچ پانل صادراتی

نوع محاسبه قیمت ساندویچ پانل صادراتی با ساندویچ‌پانل‌هایی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. محصولاتی که از ایران به خارج صادر می‌شود، مالیات‌های متعددی مانند مالیات تولید، مالیات صادرات به آن اختصاص داده می‌شود و این مالیات‌ها بر روی قیمت ساندویچ پانل تاثیر می‌گذارد.

کلام آخر

صادرات ساندویچ پانل پروسه زمان‌بری است، ولی قیمت محصولاتی که از ایران به خارج صادر می‌شود نسبت به محصولاتی که در خارج قرار دارد، ارزان‌تر است. به همین دلیل شرکت‌های همسایه ایران یا ایرانیانی که در همسایه ایران زندگی می‌کنند جز خریداران پانل بارون هستند. اگر شما در خارج از ایران می‌خواهید یک شرکت راه‌اندازی کنید و قیمت محصولات کشور مقصد بالا است، می‌توانید با تیم پشتیبانی پانل بارون تماس بگیرید تا بتوانید ساندویچ‌پانل‌های با کیفیت را با قیمتی مناسب‌تر از ما خریداری کنید.

سوالات متداول در خصوص صادرات ساندویچ پانل

صادرات محصولات پانل بارون به چه کشورهایی انجام می شود؟

حوزه خلیج فارس، ترکیه، عراق، افغانستان و ترکمنستان

محصولات پانل بارون با نشان تجاری و جهانی baron به کشور های مختلف حوزه خلیج فارس، ترکیه، عراق، افغانستان، ترکمنستان صادر می شود.

قیمت ساندویچ پانل صادراتی چقدر است؟

محصولاتی که از ایران به خارج صادر می‌شود، مالیات‌های متعددی مانند مالیات تولید، مالیات صادرات به آن اختصاص داده می‌شود و این مالیات‌ها بر روی قیمت ساندویچ پانل تاثیر می‌گذارد.

ارسال به کشور های خارج از ایران چگونه است؟

تیم پانل بارون به صورت کامل محصولات را بسته بندی می کند و با استفاده از رابطه های خود آن را محصول به صورت کاملا سالم و پرواز های هوایی به کشور های دیگر می رساند.

اگر خواندن این مقاله مفید بود لطفا 5 ستاره بدین | 5/5 - (1 امتیاز)
پانل بارون
پانل بارون

پانل بارون (PanelBaron): اولین وبسایت تخصصی در حوزه ساندویچ پانل و مصالح نوین ساختمانی

ساخت سوله با ساندویچ پانل

ساخت سوله با ساندویچ پانل (ساندویچ پانل سوله)

ساندویچ پانل پلی اورتان

ساندویچ پانل پلی اورتان

طریقه نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

خرید فوم ساندویچ پانل

فوم ساندویچ پانل

ورق ساندویچ پانل

ورق ساندویچ پانل

وزن ساندویچ پانل

وزن ساندویچ پانل

4 پاسخ

    1. سلام. به طور کلی، زمان تحویل صادرات ساندویچ پانل بین 10 تا 20 روز کاری است. با این حال، در برخی موارد، ممکن است این زمان طولانی تر شود.

    1. سلام. در پاسخ به سوال شما در مورد صادرات ساندویچ پانل به ترکمنستان، با کمال میل اعلام می‌داریم که شرکت ما به طور منظم صادرات ساندویچ پانل به کشورهای مختلف از جمله ترکمنستان را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *